AF1QipNDlo k95Q868TsocizkXkkwevamhlrpXFiwoREw408 h307 k no

Toyota Balakong - Wing Hin Automobile 4S Centre (Service Centre) - Seri Kembangan

Di Seri Kembangan, satu nama yang menonjol dalam dunia bengkel kereta ialah Toyota Balakong - Wing Hin Automobile 4S Centre. Dengan kepakaran dalam servis dan penyelenggaraan kenderaan Toyota, pusat servis ini menawarkan pelbagai perkhidmatan untuk memastikan kenderaan pelanggan sentiasa dalam keadaan terbaik. Pendekatan profesional dan mesra pelanggan menjadikan mereka pilihan utama bagi pemilik kereta yang mengutamakan kualiti dan keandalan.

AF1QipNDlo k95Q868TsocizkXkkwevamhlrpXFiwoREw408 h307 k no

Ringkasan
  • Alamat: Lot 9257A, Jalan Balakong Balakong, 43300 Seri Kembangan, Selangor, Malaysia
  • telefon: +60 3-8947 8333
  • Keistimewaan: Bengkel Kereta
  • Laman Web: Laman Web
  • Penilaian: 4.1 / 5
  • Bilangan Penilaian: 656
Lokasi Toyota Balakong – Wing Hin Automobile 4S Centre (Service Centre)

 Jadual:

  • Ahad: Tutup
  • Isnin: 8:00 PG–5:30 PTG
  • Jumaat: 8:00 PG–5:30 PTG
  • Khamis: 8:00 PG–5:30 PTG
  • Rabu: 8:00 PG–5:30 PTG
  • Sabtu: 8:00 PG–5:30 PTG
  • Selasa: 8:00 PG–5:30 PTG
Indeks
  1.  Jadual:
  • Ciri-ciri Toyota Balakong - Wing Hin Automobile 4S Centre (Service Centre)
  • Ulasan tentang Toyota Balakong - Wing Hin Automobile 4S Centre (Service Centre)
    1. Ulasan Pelanggan
    2. Lagi Foto Menarik
  • Ciri-ciri Toyota Balakong - Wing Hin Automobile 4S Centre (Service Centre)

    Wing Hin Automobile 4S Centre adalah sebuah bengkel kereta terkemuka yang terletak di Toyota Balakong. Terletak di Lot 9257A, Jalan Balakong, 43300 Seri Kembangan, Selangor, Malaysia, pusat servis ini memberikan perkhidmatan yang berkualiti tinggi untuk pemilik kereta Toyota. Dengan pengalaman bertahun-tahun dalam industri automotif, mereka telah membangunkan kepakaran yang memastikan setiap pelanggan menerima perkhidmatan terbaik.

    Pusat Servis Wing Hin Automobile menawarkan pelbagai jenis perkhidmatan termasuk penyelenggaraan rutin, pembaikan mesin, dan pemeriksaan keselamatan. Mereka menggunakan alat dan teknologi canggih untuk memastikan kenderaan berfungsi dengan baik. Selain itu, semua mekanik di sini adalah terlatih dan berpengalaman dalam model-model Toyota, menjadikan mereka pilihan yang tepat bagi pemilik kenderaan jenama ini.

    Dengan lebih daripada 656 pelanggan yang telah memberikan penilaian, Wing Hin Automobile memperoleh markah 4.1 daripada 5. Ini adalah testament kepada komitmen mereka dalam memberikan perkhidmatan pelanggan yang cemerlang dan kecekapan dalam penyelesaian masalah. Pelanggan sering memuji tahap profesionalisme dan kejujuran yang ditunjukkan oleh pasukan di pusat ini.

    Di samping itu, Wing Hin Automobile juga menawarkan pelbagai servis tambahan seperti penyediaan alat ganti asli, pelarasan sistem pemindahan kuasa, dan juga khidmat nasihat berkaitan penyelenggaraan kereta. Ini membantu pelanggan untuk menjaga kenderaan mereka dalam keadaan optimum, mengurangkan risiko kerosakan di masa hadapan.

    Dengan lokasi strategik di Seri Kembangan, Bengkel Kereta ini amat mudah diakses oleh penduduk di kawasan sekitarnya. Pelanggan yang datang hanya perlu menghubungi nombor telefon yang disediakan iaitu +60 3-8947 8333 untuk sebarang pertanyaan atau untuk menjadualkan temu janji.

    Keseluruhan pengalaman di Wing Hin Automobile 4S Centre menjadikan ia sebagai pilihan utama bagi mereka yang memerlukan servis kereta yang boleh dipercayai dan berkualiti. Komitmen mereka terhadap kebolehpercayaan dan kualiti perkhidmatan menjadikan mereka salah satu daripada nama yang paling dikenali dalam industri pembaikan kereta di Malaysia. Oleh itu, jika anda seorang pemilik Toyota yang memerlukan perkhidmatan berkualiti, Centre ini adalah pilihan yang tepat.

    Ulasan tentang Toyota Balakong - Wing Hin Automobile 4S Centre (Service Centre)

    Di Toyota Balakong - Wing Hin Automobile, pusat servis ini telah menerima 656 ulasan dengan penarafan keseluruhan sebanyak 4.1. Walaupun terdapat pelbagai maklum balas positif, beberapa pelanggan mempunyai pengalaman yang kurang memuaskan. Berikut adalah ringkasan pandangan pelanggan:

    • Pengalaman buruk: Pelanggan seperti dzulkhairi dan Khai Khalil mengalami masalah dengan komunikasi dan penyelesaian aduan, serta kualiti kerja yang tidak memuaskan.
    • Service Advisor: Beberapa ulasan menunjukkan ketidakpuasan terhadap sikap dan respons Service Advisor, dengan beberapa pelanggan menyatakan bahawa mereka tidak peka terhadap keperluan pelanggan.
    • Pengalaman positif: Di sisi lain, terdapat pengalaman positif dari pelanggan seperti John Wick dan Mohd Azri, yang memuji suasana yang selesa dan layanan baik daripada staf.
    • Kemudahan: Pelanggan menyukai kemudahan yang disediakan, termasuk ruang menunggu yang selesa, tandas bersih, serta minuman percuma untuk pelanggan.
    • Harga Spare Part: Beberapa pelanggan mengeluh mengenai harga alat ganti yang dianggap mahal berbanding dengan kedai luar, walaupun mereka mengakui bahawa ia mungkin kerana keaslian produk.

    Puncak kepada pengalaman di pusat servis ini sangat bergantung kepada interaksi dengan kakitangan dan kualiti kerja pelaksanaan servis. Walaupun banyak ulasan positif, terdapat juga peringatan tentang konsistensi dalam memberikan perkhidmatan yang baik.

    Ulasan Pelanggan

    dzulkhairi dzulkifli

    dzulkhairi dzulkifli

    評価: 1/5

    claim insurance dengan toyota win hing balakong. service teruk, SA Mr.Wee, tak check betul2 apa yang kita complain sampai terpaksa bertekak. after received kerete, dua kali complain/return car baru boleh settle. kualiti teruk, ibarat qc tak check lansung. after handle by supervisor baru okay sikit. pasang emblem tulisan vios tu pun huruf boleh terbalik2. lansung tak mengambarkan service center. bad experince with SA Mr.Wee, not a responsible guy!

    Abe Brodok35

    Abe Brodok35

    評価: 5/5

    Service centre Cantik,,, kemas n tersusun,,, tapi harga Spare part,,, huhuhu mahal.. beza ngan kat luar.... Clip ikat bumper 80igit,, kalau dlm shoppe or lazada x sampai 20igit siap pos.. mungkin sebab original kan

    Khai Khalil

    Khai Khalil

    評価: 1/5

    1) Kereta telah siap 45 minit - 1 jam tetapi pihak service advisor tak ada menghubungi saya memberi tahu kereta sudah ready dan boleh diambil sedangkan saya lihat kereta saya telah lama diparking dihadapan SC.

    2) Pihak technician telah gagal meletakkan kembali clip @ skru pada penutup bateri yang berada dibawah seat belakang kereta saya. Saya sedari semasa inspection untuk mengambil kereta.

    3) Pihak SA atau technician juga terlupa meletakkan sticker next service dicermin hadapan yang sepatutnya diletakkan setelah selesai service.

    Untuk review saya berpendapat pengalaman yang saya dapat sangat mengecewakan. Saya tidak pasti cara kerja SC toyota semua sama atau tidak tetapi melihat persaing terdekat seperti Honda SC (terutama honda Sungai long) saya rasa sangat jauh ketinggalan.

    Maaf cakap dengan pengalaman sebergini saya tidak akan kembali ke SC Wing Hin Automobile untuk masa akan datang.

    Sekian, terima kasih.

    John Wick

    John Wick

    評価: 5/5

    Pusat servis yang bagus, selesa, tandas yg bersih ruang menunggu mcm lobi hotel 5star & minuman percuma, ada surau & cafe..

    Mohd Azri Kasim

    Mohd Azri Kasim

    評価: 5/5

    Br lepas buat 1st Service pd 12 Okt 2024 di Wing Hin Automobile, Balakong, service terbaik dr service advisor NorShafira Shamsuri. Thank you very much.

    Hiis Saam

    Hiis Saam

    評価: 5/5

    Tempat besar ada kopi percuma disediakan pabila kita berurusan di situ, pekerjanya ramah dan cekap melayan pelangan

    HAIRI ISKANDAR

    HAIRI ISKANDAR

    評価: 1/5

    I buat appointment utk check bunyi bonet & aircond..
    Tetapi dtg hanya boleh buat utk bunyi bonet shj..itu pon utk selesai masalah bonet perlukan masa 3 hari.
    Untuk masalah aircond kena buat appointment lain tidak boleh buat pd hari yg sama utk selesai isu bunyi bonet.
    Buang masa i utk dtg ulang alik sedangkan benda ni boleh settle masa i tgglkn kereta 3 hari..

    Hope pihak SC kena peka pd benda ni..
    jangan buang masa customer kena ulang alik utk claim waranty..

    Hans Haniza

    Hans Haniza

    評価: 1/5

    Saya telah membuat aduan bertulis dan masukkan ke dlm feedback box pada 10/9/2024 jam 3.15pm di Toyota Centre Balakong. Mohon perhatian & respon pihak pengurusan ke atas aduan saya tersebut. Terima kasih.

    Lagi Foto Menarik

    Imagen de la galería
    Imagen de la galería
    Imagen de la galería
    Imagen de la galería
    Imagen de la galería
    Imagen de la galería
    × Imagen ampliada
    Lihat juga:  Autohaus KL (AU3 Keramat) - Pusat Servis & Tayar - Kuala Lumpur

    Jika anda ingin membaca lebih banyak artikel seperti Toyota Balakong - Wing Hin Automobile 4S Centre (Service Centre) - Seri Kembangan, kami mengesyorkan anda melihat kategori Ulasan kami.

    Artikel berkaitan

    Tinggalkan Balasan

    Alamat e-mel anda tidak akan disiarkan. Medan diperlukan ditanda dengan *

    Laman web ini menggunakan kuki untuk memberikan anda pengalaman menyemak imbas yang terbaik. Maklumat Lanjut